NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

måndag 27 juni 2016

Härliga tider....!!!


Godmorgon....!!!



Hoppas att ni alla haft
 en skön midsommarhelg.

 

Min har tillbringats i Piteå skärgård med
 familj och goda vänner.



Vi har dessutom haft äran 
att få besök av vår vän 
SOLEN hela helgen....=)

Har nu sommarledigt och tänker försöka
 engagera mig lite mer i bloggen så jag 
hoppas att vi hörs/ses....!!!

Dagligen träffas jag på Instagram
 ifall du vill se mina bilder.

Sök efter hortlax66....=)


Lev och må....=)


Kram Ninni






3 kommentarer:

  1. Tack för hälsningen! Jag ser att du också haft en fin midsommarhelg. Nu njuter vi vidare av den sköna sommaren!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Det blev en fin midsommar helg trots att det regnade på morgonen men sen blev det fint.
    Ni ser ut att ha haft en toppen helg.
    Det har blivit lite dåligt med bloggande för min del med den sista tiden.
    Ha en skön ledighet/sommar
    Mariana

    SvaraRadera
  3. Skönt med ledighet, jag har några veckor kvar till semester. Även om man har kvällar och helger så är lediga dagar något alldeles speciellt. :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera