NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

fredag 28 november 2014

Blommig fredag.....=)


Godkväll i stugorna....!!!





Första ADVENT....
en underbar och välkommen tid.....!!!

Älskar att få pynta JUL och 
mysa med alla härliga traditioner.





För mig är denna tomte det som 
betyder mest den 1:a advent.
 Tomten gavs till mig då jag föddes av
 älskad farmor och farfar.
 Det vill säga att i år firar vi den
 48:onde julen ihop.......=)



HÄR.....ser du andra bidrag.





Njut av helgen och ha en 
skön första advent....!!!




Kram Ninni





7 kommentarer:

  1. Fint! Jul och advent handlar mycket om traditioner, att bevara det gamla som är viktigt för oss.
    Trevlig helg
    Luna

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart minne!!! Hoppas du får plocka fram honom lika många år till! Adventskramar! /Lotta

    SvaraRadera
  3. En sån fin Söderhälls Tomte från Skutskär har jag med och mina barn och barnbarn har också fått det. De är bra för barnen kan leka med den och den går inte sönder. Hoppas den får följa dig många år till.
    Ha en skön advent
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. God kveld!
    Den nissen har stor sjarm...

    SvaraRadera
  5. Tänk att tomten finns kvar! Förstår att den betyder något speciellt.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  6. Det var en långlivad tomte och väldigt söt dessutom!
    Ha det gott!
    Ulrika

    SvaraRadera
  7. Moro kunne pynte med noe som betyr så mye.

    SvaraRadera