NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

torsdag 30 oktober 2014

Sköna torsdag....=)


Godmorgon....!!!





Bjuder här på dagens morgonhimmel som 
lovar en skön ledig dag......=) 


Idag ska en massa ärenden 
uträttas och jag ska  även
 ha egentid hos frissan.
Kanske jag slår till med 
en ny frisyr och färg....
...vem vet........!!!




Denna morgon förärades jag med
 kungligt besök vid fröautomaten.
Känner mig så rik varje gång jag
 ser en domherre.




Lev och må....=)








Kram Ninni








2 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk morgonhimmel! Det är nåt visst med domherrar. Tyvärr är det många år sedan jag såg några hos mig. Jag får nöja mig med din bild.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  2. Naturen är verkligen fantastisk !
    Ja domherrar är verkligen en favorit bland småfåglarna.
    - Spännande med ett gör-om-mej-besök hos frissan !
    Hoppas du blev nöjd.
    Varma kramar / Anneli

    SvaraRadera