NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 30 augusti 2014

Före och efter bilder 2014


Godmorgon....!!!




Idag tänkte jag visa lite
 före och efter bilder.
Alltid kul att se ens tanke 
uppfyllas....eller inte.....=)

Den här gången blev det så mycket
 bättre än jag föreställt mig.
 Ibland måste man våga bryta upp en plantering
 för att ge andra växter en ärlig chans.

Jag rensade ut en näva som blivit 
alldeles för stor. 
Tog bort lungörten och flyttade om en pion mm.





Fick så här öppet och byggde
 en armeringsvägg dit en klematis ska 
så småningom.



 Idag har här börjat fyllas ut med
 någon Hosta och sten....
....jag vill hålla det öppet...
...känna in vad som hör hemma där.....=) 




Sommarblommor får ta plats och
 lysa som dom stjärnor dom är.....




...gamla bruksmål används som 
estetiska prydnader.....så vackra.....=)




Lev och må....=)



Kram Ninni





1 kommentar:

  1. For en forvandling fra før til etter! Det ble en riktig vakker krok. Det er utrolig artig når det blir bedre enn man hadde tenkt. Flott! Ha en fin helg.

    SvaraRadera