NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

måndag 9 september 2013

Fotoutmaning....helgbilden...!!!


Hejsan !!!





En ny utmaning för oss fotosugna
....jättekul....!!!!

Alla som gillar att fotografera är 
välkomna att delta i utmaningen,
prestigelöst och roligt är 
ledorden för helgbilden !!!

Läs mer.....HÄR....!!!!

Här kommer mitt helgbidrag....=)




"Kräfta, kräfta prydd med dill,
 och en immig sup därtill.
 Bröd och smör och ost och sill,
 och så några supar till.
 Kräfta, kräfta prydd med dill,
 nu har vi fått allt vi vill."
- okänd -

Glöm inte att kika in hos Marit.....=)

Vill hälsa min nya följare Jette varmt välkommen...!!!


Ha det bäst !!!!

Kram Ninni
















6 kommentarer:

  1. Haha.. vilken trevlig och kul presentation av helgen. Kräftor !! Det har jag inte ätit på minst 15 år. Men goda är de. Finns inte på Malta vad jag vet. Ha en skön fortatt vecka !

    SvaraRadera
  2. En liten förmiddagshälsning till dig!
    Kräftor har vi ätit här med alla barnen samlade. Ena kvällen fiskade de kräftor och den andra åts de upp, men jag åt bara EN. Jag åt desto mer av kräftpajen - jättegod.
    Ha en fin dag och kram!

    SvaraRadera
  3. :) du verkar ha haft skoj i helgen. Hoppas du får en trevlig vecka också!

    SvaraRadera
  4. Kräftfest i ord och bild i ett nötskal alltså!

    SvaraRadera
  5. Oj oj oj va smarrigt!!!! Ser ut som att helgen varit toppen....

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Nu lovar jag att snålvattnet rinner, absolut en av mina favoriter som jag får äta alltför sällan - ingen är lika förtjust som jag själv.

    Nubbevisan har jag aldrig hört tidigare men super ...=)

    SvaraRadera