NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

tisdag 27 augusti 2013

Njutningsfullt....!!!!


Godkväll i stugorna.... !!!




Hoppas att ni njuter av sensommar värmen....=)
 



Vi har just nu 22 grader i skuggan....
känns väldigt konstigt eftersom det
 samtidigt singlar ner gula löv från träden....
men jag klagar inte....=)




En liten " kik " in i tidningen Hus & Hem trädgård
 där jag fick äran att via inslaget 
"Vykort ifrån webben " 
presentera min blogg tillsammans med
tre andra underbara bloggare....=) 





Kram Ninni





7 kommentarer:

  1. Så roligt att du fick chansen att presentera din blogg på ett så trevligt sätt!
    Din blogg är så trevlig så hoppas nu att många hittar hit och får ta del av dina fina foton och trevliga inlägg!
    kram
    M.E

    SvaraRadera
  2. Jag såg att du också var med i tidningen.
    Kul!

    Ha det gott.

    SvaraRadera
  3. Roligt att du också är med i H&H Trädgård, fint vykort!
    Skönt med värmen!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du är med i Hus o Hem trädgård! Kollade faktiskt efter den tidningen idag i affären, men den verkar inte finnas här tyvärr.... Jag var med förra hösten, visst är det kul att bli tillfrågad! ;)
    Ha det gott- och ja, jag njuter också av sommarvärmen!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Men så kul för dig att få vara med där!!Grattis!!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  6. Roligt att du är med i tidningen, grattis! Sensommarvärmen njuter jag verkligen av även om det är lite väl torrt och visset i trädgården. Den gula solhatten i mitt senaste inlägg heter 'Sunrise' passande namn eller hur ;)
    Kram madde

    SvaraRadera
  7. Jättekul att se dig även i tidningen! :) Gillar de där små vykorten skarpt! :)
    Kram!

    SvaraRadera