NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

onsdag 22 maj 2013

Friskt vågat.....!!!



Godmorgon....!!!



.....hälften vunnet heter det ju men
 för mig blev det en helvinst.
 Jag tog äntligen mod till mig och 
stammade upp tujan som finns nere på stugan.
 OJ....vad jag blev nöjd...!!! 
Efter att kollat så att den hade 
en stam så skred jag till verket. 
Stammen delar sig en bit upp och
 snurrar så tjusigt att 
uppstammningen blev hellyckad.


 





Är så glad att jag vågade...=)



Ha det så härligt...!!!

Kram Ninni



5 kommentarer:

  1. Det blev ju jätte snyggt! Bra gjort!
    Här regnar det idag, trist, men alla växter behöver det nu efter värme o blåst.

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Mycket bra blev det! Snyggt jobbat :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Så flott thujaene dine ble etter klippingen. Thuja tåler det veldig godt, og de blir kjempefine etterpå. Det er bare å våge det :-)

    Klem Marit

    SvaraRadera
  4. Grattis, vad snyggt det blev
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  5. Det förstår jag mer än väl att du är. Så himla snyggt det blev! Har sett uppstammade thujor tidigare, men ingen lika snygg som din. Den blev ju bara för läcker med de där tvinnade stammarna. Bra gjort!

    SvaraRadera