NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

tisdag 26 mars 2013

Ett år klokare....=)



Gokväll...!!!




Så har då ytterligare en bit lagts till livets pussel. 
Detta pussel som ingen i förväg vet
 antalet bitar till men med hälsa och 
välmående så siktar jag in mig på ett 100 bitars.
 Det gångna året har dock lärt mig att
 vi inte vet vad livet bjuder på.... 
och tur är väl det.

Så med allt som hänt under detta år
 nära hjärtat så har jag beslutat att
 livet inte ska bestå av för mycket
 SEN......!!!

Det gäller att fånga dagen 
samtidigt som man inte får glömma att
 drömma och planera framåt....
man måste hitta sin balans...
LIVET ÄR EN FEST....
som ska vårdas och åldern är
 bara en siffra......=)




LEV OCH MÅ.... !!!

Kram Ninni



'

4 kommentarer:

  1. Grattis till ännu en pusselbit !
    -Du har väl inte lagt så många ännu ;)
    100:a bitars..Bara man kommer ihåg hur många man har lagt så. OK !
    STOR födelsedagskram från mej ♥
    Anneli

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till dig!
    Det lät så klokt och förståndigt, men jag håller med allt till hundra procent, även om jag kanske inte riktigt satsar på ett 100-bitars.....
    Grattiskram

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS till dig!
    Hoppas du får en skön och solig påskhelg!

    SvaraRadera

  4. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Önskar dej en underbar Glad Påsk helg.
    Så klokt, jag har lärt mej att njuta av det lilla, jag blir glad av det lilla, ett leende och jag ler tillbaka... man vet inget om morgondagen.

    Kram Maggan

    SvaraRadera