NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

tisdag 4 december 2012

Tisdagskväll...=)



Godkväll...!!!




Sitter vid datorn och njuter av ljus
 nummer ett som brinner i adventstaken
 som min älskade son gjorde på träslöjden förra året.




 Han skämmer bort sin mamma med 
underbara alster och vet 
precis vad mamma gillar.




 Årets slöjdalster i trä blev 
 en lykta som målades röd....
helt otroligt stolt är jag över 
hans kreativt skapande sida.

Glöm inte vilken skatt
en vanlig dag är.....=)


KRAMEN NINNI






5 kommentarer:

  1. Men å så fina ljusstakar, vilka duktiga killar du har. Glöm ej kika in hos mg, har en sak till dig om du vill. Kram kram Ninna

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker han har gjort
    Mina döttrar är ju över 40år nu men jag har flera julsaker kvar som de gjorde i skolan
    de är små skatter tycker jag
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  3. Hej Ninni!
    Så trevligt att du tittade in hos mig.
    Dina slutord i ditt inlägg: Glöm inte vilken skatt en vanlig dag är ... - kändes speciellt för mig idag.
    Sent igår kväll blev jag nämligen mormor!
    Önskar dig en härlig dag - här är det snöstorm!

    SvaraRadera
  4. Vilken liten kreatör till son du har! Lyktan var fantastiskt fin, den skulle man kunna tro är inhandlad på en hantverksmarknad :-)

    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  5. Så mysigt :) Kommer själv ihåg när man gjorde saker i slöjden och man var så stolt när man kom hem och mamma blev glad hihi.
    Jättefin stake.
    Kram

    SvaraRadera