NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

onsdag 7 november 2012

November...SNÖ....!!!



Hejsan !




Äntligen singlar det ner vita vackra flingor
 och det är minusgrader utomhus. 
Allt lyses upp av den vita filten som bredes ut
 över vårt frostbitna landskap.
Även inomhus blir det ett annat sken och
 ljuset når ända in i själen....=)

Jag som älskar alla årstiderna tycker inte om
 när dom kliver in i varandras domäner under en lång tid.
Jag vill vara med om varje skiftning och njuta av
 varje årstid och dess fördel och nu är det verkligen
 dax för VINTER....=)



Har även kommit till insikt om att.... 

JAG LEVER FÖR ATT ÄTA... 
inte... ÄTER FÖR ATT LEVA....=)

...detta efter två dagars flytande inför en tarmröntgen....
OJ VAD DET ÄR GOTT MED MAT..!!!!





LEV OCH MÅ !!!!


KRAMEN NINNI






2 kommentarer:

  1. Vilken fin header jag ser:) Ja, lyckliga du som har fått vinter! Jag tycker om det vita vackra i lagom mängd och med minusgrader som håller sej under tian! Här hos oss är det snålblåst, grått och runt nollan. Fast under hundpromenaden sken faktiskt SOLEN ett tag:)

    Hoppas din mage snart blir bra. Mat ÄR gott!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Vilka frostiga fina bilder. Riktigt ögongodis och faktum är att det krispigt frostiga faktiskt påminner om riktigt godis.

    SvaraRadera