NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

torsdag 25 oktober 2012

Tankar om sorg...!



Morgon !!!




 Sorg...!!!

Det är inte något skrymsle- litet.
Det är inte något svart.
Sorg är något vackert.
Det betyder avsaknad av någon man har älskat.
Därför är sorgen ett vackert kärleksord.
Det är också det som blir kvar.

   - Anne-Marie Körling -




Idag påbörjas en tung resa söderut för att 
ta "farväl" av min älskade svägerska som har
 lämnat jordelivet för att dansa vidare i himlen.

Därför blir det några dagars blogguppehåll 
för jag ska ge all min tid till mina nära och kära.

 Jag ska vara ett HJÄRTA med öron och liten mun...!!!





VAR RÄDD OM VARANDRA !!!

Kram Ninni





6 kommentarer:

  1. Sorgen är en del av livet. Lev väl min vän.

    Kramar Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Oj så tråkigt. Ja, tyvärr är sorgen en del utav livet och konstigt nog kan man lära sig att leva med den.

    Ta hand om dig och dina kära!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  3. Sorg är en del av livet och får oss som är kvar att minnas och ta tillvara dagarna vi vandrar här på jorden. Kram till dig Anneli!

    SvaraRadera
  4. Kram!! Och hopas du får en fint avslut av din svägerska.
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  5. Å Ninni kan inte riktigt föreställa mig vad ni går igenom, kan bara hoppas allt går så bra som det nu kan. Du verkar vara en stark person, men tillåt dig själv att sörja också, så du inte bara går omkring och tröstar andra. Det är ju som sagt viktigt. Stor kram och massor av styrkekramar från mig, Ninna

    SvaraRadera
  6. Så tråkigt, tänker på er! Många kramar //maria

    SvaraRadera