NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

söndag 7 oktober 2012

Regnet det bara....



Morning !!!

God kan jag ej säga att den är för oj vad änglarna gråter
undrar vem som gjort dom sååå ledsna....=(

Sedan fredag så har det regnat konstant 
 och gett oss egna pooler på gräsmattan.




Under det första dygnet hade vi fått 35.2 mm regn...
var mängden ligger nu törs jag inte ens
 tänka på men minst den dubbla.




  Hugaligen.....mys inomhus är ju också behövligt för att 
ladda batterierna för en ny arbetsvecka men
 jag vill ju vara ute och "hösta" i trädgården 
så att den är förberedd när det vita vintertäcket sveper in oss.

Nåja efter regn så kommer det ju solsken
 om man så ska fixa det själv med lite shopping...
nya skor gav mig en solglimt...=)




Hälsar Bettina varmt välkommen att följa mig runt i cybervärlden !!!


Önskar er alla en skön söndag !!!

Kram Ninni




3 kommentarer:

  1. Inget kul med regn
    vi har konstigt nog haft lite bättre väder de sista dagarna
    skönt med inne mys
    ha en fin dag
    maggan

    SvaraRadera
  2. Och det regnar än =(( Fin blogg du har =)

    SvaraRadera
  3. Så ovanligt det har ju regnat i evigheter.
    Man kan ju undra vem som har gjort änglarna så ledsna ???

    SvaraRadera