NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

måndag 3 september 2012

Fototriss...=)



Hejsan !


Jag har beslutat att utmana mig själv vad det gäller 
 mitt fotograferande och ta det ytterligare ett steg. 
Jag har anmält mig till FOTOTRISS....jättespännande !!!

Veckans uppdrag är BLAD....
ett snällt tema för mig som nybörjare...=) 

Min tolkning visar jag här...!!!







Den enda hostan som jag verkligen gillar
 är dessa och deras härliga BLAD...=)


Vill ni se andra helt underbara tolkningar så kliv in HÄR !!!


Ha en underbar dag !!!

Kram Ninni


5 kommentarer:

  1. Blad är vackra och vad vore all blomning utan inramning av bladverk?

    Ha en härlig måndag.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. ja de är vackra att ha i trädgårdens litet skuggigare hörn - de lyser upp!

    http://pysselfarmorsbilder.blogspot.se/2012/09/blad-fototriss.html

    tror att du skulle få fler kommentarer om du aktiverade att man kan lägga till webbplats och url-länk

    alla ha rinte googlekonto ....

    jo en annan sak att du tar bort ordverifieringen...den är jobbig. Det finns många som bara hoppar förbi bloggar där man vet att ordverifiering finns.

    allt detta sagt bara i välmening!

    SvaraRadera
  3. Fint sammensatt triss! Morsomt å se variasjonene i bladenes farger!
    Ha en kveld:)

    SvaraRadera
  4. Åå vad vackra bilder, jag gillar verkligen hostor, av alla det slag. Ja du nu är det verkligen höstigt här, veden är inköpt och staplad så nu längtar man efter mörka regniga höstkvällar så man kan mysa och elda och tända ljus.

    Kram kram Ninna

    SvaraRadera
  5. Bra start i din triss! Härliga blad ja :)

    SvaraRadera