NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 21 juli 2012

Ta mig till havet....



Goddag alla sköna !!!




Idag blir det fler bilder som jag lekt fram med min nya ”leksak”…=)
Känner mig väldigt nöjd med hur kameran
 känns i mina händer och dess funktioner...!






Det är klart att med havet så nära inpå så finns det ofta 
med hos mig i bloggen och det bjuder ju på så många olika motiv.
Hoppas att jag kan bjuda er på dess skönhet genom 
min kamera lins det är i alla fall min tanke och mening....=)




Ta mig till havet , och gör mig till kung! 
Kung över sommar´n och natten.....



CARPE DIEM !!!

Kram Ninni



3 kommentarer:

  1. Njutbara bilder för oss som bor på Öschöttaslätta! Det är verkligen härligt med havet! Njut av både leksaken och havet - vilken härlig kombination! Ha det gott! Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hejsan, vackra bilder.
    Kan du se filmen på min blogg? Så jag får veta om det funkar, tack
    Kram Ninna

    SvaraRadera
  3. Tur att man får ta del av havet genom dej. Saknar det, inlandmänniska som jag är. Ser numer Medelhav mycket oftare...

    Ha det gott!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera