NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 28 april 2012

Morgonpigg....=)




Godmorgon...!!!




Tänk att få vakna tidigt en morgon
se hur vår SOL gör allting så skönt.....

Tänk vad det är underbart att just jag som
 älskar morgonen är morgonpigg.

Älskar att gå ut och njuta av tystnaden med
 endast fågelsång som bakgrundsmusik.

 Innan jag hämtade in tidningen så
 gick jag alltså en runda med kameran i högst hugg.
Jag vill ju hälsa på mina ”gamla vänner” perennerna
 som börjar sticka upp sina underbara
 knoppar ovanför marken.....

varmt välkomna tillbaka. 






Under hela min trädgårdsrunda så hade jag 
en liten talgoxe som gjorde mig sällskap
jag lyckades dock ej fånga den lilla rackaren på bild 
men ett mycket trevligt sällskap var han. 
Undrar om han sjöng någon slags serenad för mig eller
 om han bara undrade vilken tokig människa jag var 
som gick omkring med kameran ute under denna 
okristliga morgontimma....hahaha.




TÄNK....snart blommar det i mina bänkar oxå. 
Tack för att jag får njuta av era fina bilder och
 underbara bloggar fram till dess.....=) 


Hoppas att ni alla får ta del av vår
 underbara varma gula vän och 
njuta av en härlig trädgårdslördag....<3




Kram Ninni







2 kommentarer:

  1. visst är det härligt nu och idag verkar det bli kanonväder...det är lycka!!
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  2. Samma här..... var uppe med tuppen, ut å fixa i trädgården. Nu är jag totalt däckad i soffan och är tvingad att kolla på speedway eftersom jag inte KAN röra mig eller ens orkar att protestera...men Darlingen e glad :-) ha en mysig kväll .

    kram Bittan

    SvaraRadera