NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

fredag 6 januari 2012

Ny hylla...



En ny hylla har införskaffats till sovrummet.
Jag har vetat vad det är jag vill ha men
 det gäller att hitta rätt också .
Fick reda på att Mio hade hyllan "Step"
som en stege på kampanj och slog till.
Jag är helnöjd !!!



Lite "vårligare" färger har flyttat in i sovrummet.
Annars så är det vitt som gäller
så vitt jag vet.....=)



Under mellandagarna så gjorde vi oss en tripp upp till Haparanda
och vårt närmaste IKEA ( endast 17 mil bort...Jippi )
Denna korgstol fick följa med hem tillsammans med en del porslin.
(Bilder på porslinet kommer sen vid dukningstillfälle)





Måste säga att jag är väldigt nöjd med hur vi fick till det
 runt tv:n i sovrummet.
Tapeten runt om gör att man stör sig inte sååå mycket på den
utan den används flitigt av oss allihopa.....=)

Tänker ta mig en promenad i snövirvlet och se om jag kan fota lite.

Ha en skön trettondag !!!

Kram Ninni






1 kommentar:

  1. Snyggt !
    Haha precis den skulle Prinsessan köpa tills hon insåg att de inte hade nån hel vägg utan snedtak att ha den på.Mio har en massa fint numera.
    Må så gott o ha en fortsatt mysig helg.
    Kram Bittan

    SvaraRadera