NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

måndag 26 december 2011

God fortsättning....





Önskar er alla en god fortsättning...

Hoppas att eran julhelg varit lika skön och gemytlig som min.
Både kropp och själ har fått sin del.
 Har dock saknat min äldsta son som jobbat borta
 hela helgen något otroligt mycket...
...så en pusselbit har saknats.


Däremot så hoppas jag att alla bitar finns med i det
traditionsenliga pusslet som alltid byggs
under jullovet...=)

Ha en fortsatt skön annandagjul !!!

Kram Ninni





3 kommentarer:

  1. Hej Ninni!

    Det låter som en fin jul tycker jag, även om sonen helst skulle varit på
    plats förstås ;)

    Kram och God Fortsättning!
    Mia

    SvaraRadera
  2. Låter som om du har haft en skön jul. Brukar bli något pussel här också. Bra avkoppling.
    Önskar dig en god fortsättning!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  3. Förstår att du saknar din son, kan inte fatta hur man ska fixa att vara utan barnen när dom blir äldre, men det måste man ju och man klarar ju faktiskt mer än man tror, men jobbigt blir det allt. Å vad roligt att lägga pussel, det gjorde jag alltid förr men nu finns liksom inte tiden, och platsen hihi. Skulle vilka ha en egen liten vrå där jag kan pussla och pyssla utan att behöva städa undan hela tiden. Ha en fortsatt trevlig juletid, kram kram

    SvaraRadera