NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

torsdag 23 juni 2011

ÄNTLIGEN.....

Härmed förklarar jag altanen KLAR !!!

Det är klart lite mer "piff"
 kanske kommer till men
 själva bygget är klart.

Jag känner mig så rik
och önskar just nu
 bara att det fina vädret
 som befinner sig hos
 oss idag väljer att
stanna kvar.


Här kommer ytterligare
ett hopklipp utav bilder
 från altanen och det bord
som min händige man
 själv byggt.

I morse när vi drack morgonkaffet
 ute vid syrenen
 så dök denna lustige varelse
 upp och tog sig en "mumsbit"
från syrenens nektar.
Jag har aldrig sett något liknande.
Den såg ut som en minikolibri
med fjärilsvingar och
 en avlång "näbb".
Någon som vet ???

Må solen skina på er var ni än befinner er!

/Ninni

1 kommentar:

  1. Grattis till nya fina altanen ,härligt att den är klar kan jag tro.
    Ha en superhärlig Midsommar.

    Kraaaaaam Bittan

    SvaraRadera