NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

torsdag 5 maj 2011

Minusgrader och frostbiten.



Vi har så otroligt vackra dagar med klarblå himmel och sol som värmer skönt. Baksidan är ju dock att nattetid så kryper graderna neröver under 0 . Man håller andan trots att jag vet om mina plantors styrkor och överlevnadsinstinkt.




Kolla in snickarn.....vi hade ett otroligt samarbete jag och maken helgen som var. Han kapade och jag skruvade och tro det eller ej men golvet är på plats. Dessutom har vi tagit bort "fusk" panelen så att väggen kan skrapas och målas som resten av stugan. Helgen som kommer är också vigd till snickerier det gäller att passa på medan vädergudarna är på gott humör.

Ha det så bra !!!

/Ninni

1 kommentar:

  1. Hej! Vad roligt att du tittade in hos mig och ville följa min blogg. :)

    Hoppas ni får lite varmare nu, så ni kan sitta på ert nya trädäck och njuta av våren!

    /Maja

    SvaraRadera