NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

onsdag 23 mars 2011

Med en liten tullipan....

Just den här årstiden så kan jag verkligen bli vansinnit avundsjuk på er som kan köpa levande blommor i alla de former och ståta med dessa i era fönster och på era bord. Som astmatiker och allergisk så kan jag inte ha levande blommor inomhus. Det är dock tur att jag kan besöka alla era härliga bloggar med en massa ögongodis och njuta av alla era tjusiga uppsättningar och få inspiration. Här ser ni ett försök med alkottar och tyg tulpaner som jag blev väldigt nöjd med om man nu får säga så....=)

Tack för inspirationen !!!

/Ninni

3 kommentarer:

  1. De bruna kottarna och knopparna och hängena som är nästan lila så här års, gillar jag också. Alkvistar inomhus finns hos mig också :-)

    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du för din kommentar på min blogg, det värmer!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni för att ni tittade in hos mig...<3

    SvaraRadera