NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

torsdag 31 mars 2011



Eftersom jag inte har några härliga vårtecken i mina bänkar ännu. Så visar jag upp mitt nyrenoverade kök istället. Jag är supernöjd med dom förändringar som vi gjorde och med min avlastningsbänk som ger mig mer yta att vara på. Den underlättar för mig i vardagen. Som ni kanske ser så har jag en vit period....inom inredningen alltså och så använder jag mig av färger som komplement till allt det vita.
Om någon nu missat det så är "mitt" hockeylag i final.....SKELLEFTEÅ !!!!!

Ha det så bra...kram !

/Ninni

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt kök..det är lättare med en ljus bas så man kan ändra färger till precis som man känner för det..nu kommer våren snart Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Precis min tanke och våren kommer men jag måste säga att idag känns den långt borta.
    Ha det så gott.

    Kram Ninni

    SvaraRadera