NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

torsdag 6 januari 2011

Lindkvist`s bistro

Blir stående med mitt morgonkaffe och tittar beundrat på hur samspelet fungerar vid vårat fröautomater. Där samlas olika sorter av småfåglar varje dag gråsparvar,blåmes,talgoxe mfl.Alla verkar hjälpas åt när det är så kallt, några tar plats vid automaten och sprätter ner frön till dom som sitter på backen så att alla kan äta = samarbete på hög nivå. Varje dag besöks vi också utav 4 par domherrar. Denna fågel är för mig bland det finaste och ståtligaste som man kan skåda och jag känner mig hedrad över att Lindkvist`s bistro faller dom på näbben...=)
Vi har redan hunnit med 6 dagar av vårat nya år.Jag brukar inte ge några nyårslöften eftersom jag oftast bryter dom utav bara farten. Det enda löfte som jag kan ge mig själv är att försöka göra det bästa utav min situation och att verkligen njuta utav min tid. CARPE DIEM !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar